Kan du sikre et stort fokus på kunderejsen, og synes du, at forandringsledelse er interessant? Så har vi et spændende job til dig.
Renault gennemgår en fantastisk udvikling, som gennem et stærkt modelprogram, spændende nye lanceringer, et nyt stærkt forhandlernetværk, udvikling af forretningsområder vokser … meget! I 2024 øgede vi salget af Renault med 52% i forhold til året før. Og vækstrejsen fortsætter i 2025 gennem lancering af nye markedsrelevante el-biler, nye markedstiltag samt fokus på kunderejsen. Til dette søger vi en Customer Journey Manager.
Jobbet
Din overordnede opgave er at optimere den fysiske kunderejse i butikkerne, dvs. at dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Du vil få ansvaret for, at New Visual Identity projektet bliver udrullet i netværket, samt efterfølgende sikre at guidelines følges i butikkerne. Dette sker gennem frekvente besøg: så meget af din tid foregår hos forhandlerne.
- Når du besøger butikkerne, vil du også gennemgå status på kundetilfredshed.
- Vi afholder performance møder med vores forhandlere, hvor status og planer gennemgås. Du vil få en central rolle i at disse gennemføres, at der bliver aftalt aktioner, samt at der bliver fulgt op.
- Du vil også få ansvaret for at samle vores forskellige KPI Dashboards (salg, kundetilfredshed, marketing) til ét og rapportere dette til ledelsen.
- Da opgaven er ny, skal du forvente, at forandringsledelse er et nøgleord, som sikrer, at forbedringer er blivende.
- Du vil blive involveret i en del projekter – herunder kompetenceudvikling af forhandlers personale.
- Jobbet har en stor kontaktflade – også internt: der vil være en del samarbejde med andre afdelinger og kolleger for at få dagligdagen til at fungere.
Dig
Som person forventer vi:
- Du synes forandringsledelse er spændende, og kan argumentere for din opgave.
- Projektledelse har du prøvet før med gode resultater.
- Du har erfaring med at arbejde med kundetilfredshed/kunderejsen – måske fra en anden bilimportør.
- Du har fokus på detaljer, men kan samtidig bevare overblikket, således retning fastholdes og mål nås.
- Du har en udadvendt personlighed med et vindende væsen.
- Du er analytisk og struktureret.
- IT-systemer, PowerPoint og Excel er noget du behersker.
- Sprogligt er du flydende på dansk (skrift og tale), samt fungerer ubesværet på med engelsk.
- Du har kørekort.
Vi er en arbejdsplads med passionerede og kompetente kolleger. Der er en uformel tone og højt til loftet. Og det går stærkt. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, telefon og kantineordning. Stillingen refererer til Dealer Network Development.
Ansøgning
Har ovenstående din interesse og har du lyst til at tage dette ansvar, så sende en ansøgning til os. Da udvælgelse og samtaler foregår løbende, anbefaler vi, at du sender din ansøgning (CV og følgebrev) hurtigst muligt, dog senest 31. marts. Ansøgning skal ske via vores karriereside. Spørgsmål kan rettes til Head of Dealer Network Development Søren Ellingsgård Ovesen på telefon 29113510.
Bemærk venligst, at vi ikke accepterer ansøgninger sendt på e-mail af hensyn til GDPR.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.